Generalforsamling i Blågård 24. februar

Dato(er) - 24/02/2018

Enhedslisten Nørrebro

Kære Blågårdsmedlem
Du indkaldes hermed til generalforsamling.
Efter et hårdt år med kommunalvalgkamp, og et år med et meget lille Arbejdsudvalg, er der behov for nye kræfter til at løfte arbejdet i afdelingen. Vi kan ikke gøre det uden dig! Så sæt X i kalenderen med det samme.

Til mødet vil der blive serveret lidt godt til ganen samt kaffe/te.

Dagsorden:
1) Valg af dirigent og referent.
2) Arbejdsudvalgets beretning.
3) Økonomisk beretning og godkendelse af det reviderede regnskab.
4) Arbejdsplan og Budget for det kommende år.
5) Indkomne forslag (det kan være forslag til udtalelser eller andet, der ikke falder under arbejdsplan eller budget)
6) Valg af Arbejdsudvalg: 1 kontaktperson, 1 medlemskontaktansvarlig, 1 kasserer, 1 kassererassistent, 1 afdelingsrepræsentant til Københavnsbestyrelsen, min. 1 suppleant til Københavnsbestyrelsen, 3 afdelingsrepræsentanter til regionsrepræsentantskabet, min. 1 suppleant til regionsrepræsentantskabet og 1 intern kritisk revisor.
7) Eventuelt

Alle former for nye forslag skal være AU i hænde senest d. 17. februar[email protected]. Disse forslag vil blive udsendt til alle medlemmer pr. mail senest d. 20. februar.
Alle ændringsforslag til forslag skal så vidt muligt sendes til AU på [email protected] senest den 22. februar (og vil i så fald blive udsendt til afdelingen og printet til omdeling på generalforsamlingen), men ændringsforslag kan i princippet stilles helt frem til et punkt på dagsordenen påbegyndes.

Husk, at du skal have betalt kontingent senest 3 uger før generalforsamlingen, for at kunne stemme og stille op til Arbejdsudvalget.

Vi håber meget, at mange af jer har lyst til at stille op og være med til at sikre at der bliver aktivitet i afdelingen i år!

Tilmeld dig gerne på Facebook.

Kammeratlige hilsner fra Arbejdsudvalget